Vellea Home |

1Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας?

    Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας όπως σε βολεύει:
| Να μας καλέσεις στο 211 1 984 984 από Δευτέρα έως Κυριακή από τις 09:00 έως τις 20:00.
| Trimitand un email la [email protected];
| Να επικοινωνήσεις στα social media μαζί μας:
    Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.gr;
    Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.gr/;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας όπως σε βολεύει:
| Να μας καλέσεις στο 211 1 984 984 από Δευτέρα έως Κυριακή από τις 09:00 έως τις 20:00.
| Trimitand un email la [email protected];
| Να επικοινωνήσεις στα social media μαζί μας:
Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.gr;
Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.gr/;

2Έχετε φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα?

| Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσφέρει μια τεράστια ποικιλία από έπιπλα σπιτιού και γραφείου. Εάν χρειαζεσε βοήθεια, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας - https://velleahome.gr/page/exyphrethsh-pelatwn

| Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα προσφέρει μια τεράστια ποικιλία από έπιπλα σπιτιού και γραφείου. Εάν χρειαζεσε βοήθεια, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας - https://velleahome.gr/page/exyphrethsh-pelatwn

3Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου απευθείας από το κατάστημα ή την αποθήκη?

| Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε τη μέγιστη άνεση στους πελάτες μας, επομένως παραδίδουμε κάθε παραγγελία σε διεύθυνση. Αυτή η υπηρεσία είναι
    εντελώς δωρεάν για οποιαδήποτε παραγγελία άνω των 25 ευρώ και ισχύει για
    Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Δράμα, Σέρρες, Καβάλα, Κιλκίς, Ημαθία, Πέλλα, Κοζάνη, Καστοριά, Πιερία, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Φλώρινα, Λάρισα και Βόλο.
    Έχουμε πάνω από 4000 προϊόντα που παραδίδουμε εντός 10 εργάσιμων ημερών. Μία ή δύο ημέρες πριν από την ημέρα παράδοσης, θα σε καλέσουμε τηλεφωνικά
    για να επιβεβαιώσουμε την ημερομηνία παράδοσης. Στη συνέχεια θα λάβεις SMS με ένα κατά προσέγγιση χρονικό περιθώριο στο οποίο να περιμένεις την
    παραγγελία σου.

| Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε τη μέγιστη άνεση στους πελάτες μας, επομένως παραδίδουμε κάθε παραγγελία σε διεύθυνση. Αυτή η υπηρεσία είναι εντελώς δωρεάν για οποιαδήποτε παραγγελία άνω των 25 ευρώ και ισχύει για Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Δράμα, Σέρρες, Καβάλα, Κιλκίς, Ημαθία, Πέλλα, Κοζάνη, Καστοριά, Πιερία, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Φλώρινα, Λάρισα και Βόλο. Έχουμε πάνω από 4000 προϊόντα που παραδίδουμε εντός 10 εργάσιμων ημερών. Μία ή δύο ημέρες πριν από την ημέρα παράδοσης, θα σε καλέσουμε τηλεφωνικά για να επιβεβαιώσουμε την ημερομηνία παράδοσης. Στη συνέχεια θα λάβεις SMS με ένα κατά προσέγγιση χρονικό περιθώριο στο οποίο να περιμένεις την παραγγελία σου.

4Πού και πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία?

   Μπορείς να κανείς παραγγελία με διάφορους τρόπους. Εδώ μπορείς να επιλέξης το πιο βολικό για σένα:
| Κάνε την παραγγελία εύκολα και γρήγορα online μέσω της ιστοσελίδας μας https://velleahome.gr/;
| Επικοινώνησε μαζί μας - το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα έως Κυριακή μεταξύ 09:00-20:00 και κάνε παραγγελία τα νέα σου έπιπλα τηλεφωνικά.
| Μπορείς να κανείς παραγγελία και μέσω e-mail [email protected]
| Και για να κάνουμε τη σύνδεση μαζί μας ακόμα πιο εύκολη, δεχόμαστε παραγγελίες και μέσω των social media μας:
   Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.gr;
   Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.gr/

Μπορείς να κανείς παραγγελία με διάφορους τρόπους. Εδώ μπορείς να επιλέξης το πιο βολικό για σένα:
| Κάνε την παραγγελία εύκολα και γρήγορα online μέσω της ιστοσελίδας μας https://velleahome.gr/;
| Επικοινώνησε μαζί μας - το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα έως Κυριακή μεταξύ 09:00-20:00 και κάνε παραγγελία τα νέα σου έπιπλα τηλεφωνικά.
| Μπορείς να κανείς παραγγελία και μέσω e-mail [email protected]
| Και για να κάνουμε τη σύνδεση μαζί μας ακόμα πιο εύκολη, δεχόμαστε παραγγελίες και μέσω των social media μας:
Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.gr;
Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.gr/

5Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου?

| Μπορείς να δεις πότε θα παραδοθεί η παραγγελία σου στην επιβεβαίωση παραγγελίας που έλαβες. Έχουμε πάνω από 4000 είδη που παραδίδουμε εντός 10 εργάσιμων ημερών. Μία ή δύο ημέρες
   πριν από την ημερομηνία παράδοσης, θα σε ενημερώσουμε τηλεφωνικά και να επιβεβαιώσουμε την ημερομηνία παράδοσης. Στη συνέχεια θα λάβεις SMS με ένα κατά προσέγγιση χρονικό περιθώριο
   στο οποίο να περιμένεις την παραγγελία σου. Την ημέρα της παράδοσης, ο οδηγός μας θα σε καλέσει περίπου 15 λεπτά νωρίτερα για να σου δώσει χρόνο να προετοιμαστείς. Η παράδοση των
   επίπλων και το ανέβασμα στον όροφο είναι εντελώς δωρεάν, επομένως μπορείς να βασιστείς στους συναδέλφους μας για την παράδοση των επίπλων στην πόρτα του σπιτιού σου.

| Μπορείς να δεις πότε θα παραδοθεί η παραγγελία σου στην επιβεβαίωση παραγγελίας που έλαβες. Έχουμε πάνω από 4000 είδη που παραδίδουμε εντός 10 εργάσιμων ημερών. Μία ή δύο ημέρες πριν από την ημερομηνία παράδοσης, θα σε ενημερώσουμε τηλεφωνικά και να επιβεβαιώσουμε την ημερομηνία παράδοσης. Στη συνέχεια θα λάβεις SMS με ένα κατά προσέγγιση χρονικό περιθώριο στο οποίο να περιμένεις την παραγγελία σου. Την ημέρα της παράδοσης, ο οδηγός μας θα σε καλέσει περίπου 15 λεπτά νωρίτερα για να σου δώσει χρόνο να προετοιμαστείς. Η παράδοση των επίπλων και το ανέβασμα στον όροφο είναι εντελώς δωρεάν, επομένως μπορείς να βασιστείς στους συναδέλφους μας για την παράδοση των επίπλων στην πόρτα του σπιτιού σου.

6Πώς και πότε μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου?

   Μπορείς να πληρώσεις την παραγγελία σου όπως σε βολεύει. Ήδη στο στάδιο της καταχώρησης της παραγγελίας, μπορείς να επιλέξεις από τις ακόλουθες επιλογές:
| Στην παράδοση - με μετρητά ή με κάρτα - πιστωτική (Visa και Mastercard) ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard και Maestro), δηλώνοντας εκ των προτέρων ότι επιθυμείς να πληρώσεις μέσω POS.
| Online - με τραπεζικό έμβασμα ή με πιστωτική (Visa και Mastercard) ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard και Maestro).
| Με δωροεπιταγή Vellea Home - Online.

Μπορείς να πληρώσεις την παραγγελία σου όπως σε βολεύει. Ήδη στο στάδιο της καταχώρησης της παραγγελίας, μπορείς να επιλέξεις από τις ακόλουθες επιλογές:
| Στην παράδοση - με μετρητά ή με κάρτα - πιστωτική (Visa και Mastercard) ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard και Maestro), δηλώνοντας εκ των προτέρων ότι επιθυμείς να πληρώσεις μέσω POS.
| Online - με τραπεζικό έμβασμα ή με πιστωτική (Visa και Mastercard) ή χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard και Maestro).
| Με δωροεπιταγή Vellea Home - Online.

7 Πότε και πώς μπορώ να λάβω τιμολόγιο για την παραγγελία μου ?

| Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, μπορείς να συμπληρώσεις τα στοιχεία του τιμολογίου και μετά την πληρωμή θα λάβεις και το τιμολόγιο.

| Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, μπορείς να συμπληρώσεις τα στοιχεία του τιμολογίου και μετά την πληρωμή θα λάβεις και το τιμολόγιο.

8Τι είναι η υπηρεσία ΣΥΝΑΡΜΟΛOΓΗΣΗ?

| Προσφέρουμε επαγγελματική συναρμολόγηση των προϊόντων που έχετε αγοράσει. Η συναρμολόγηση πραγματοποιείται σε όλες τις περιοχές που κάνουμε παράδοση και μπορείς να την συμπλήρωσης
   κατά την καταχώρηση της παραγγελίας ή να επικοινωνήσεις μαζί μας και μετά από την παραλαβή.
   Στόχος μας είναι η συναρμολόγηση να γίνει εντός 3 έως 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Εάν ζητήσεις την υπηρεσία κατά την υποβολή της παραγγελίας, η ομάδα
   συναρμολόγησης θα επικοινωνήσει μαζί σου για να καθορίσετε μια ημέρα εντός 2 ημερών από την παράδοση των προϊόντων. Εάν ζητήσετε συναρμολόγηση αργότερα, θα επικοινωνήσουμε για να
   προσδιορίσουμε περαιτέρω τις λεπτομέρειες.
   Η πληρωμή της υπηρεσίας γίνεται επί τόπου. Το κόστος συναρμολόγησης αναγράφεται αναλυτικά κάτω από την περιγραφή σε κάθε προϊόν στην ιστοσελίδα μας. Το ελάχιστο κόστος υναρμολόγησης
   είναι 25 ευρώ. Πρέπει να λάβεις υπόψη ότι για τις περιοχές εκτός Θεσσαλονίκης περιλαμβάνεται χρέωση μεταφοράς για την ομάδα συναρμολόγησης από 10 έως 15 ευρώ και εξαρτάται από την
   περιοχή σου. Περισσότερα μπορείς να δεις εδώ.

| Προσφέρουμε επαγγελματική συναρμολόγηση των προϊόντων που έχετε αγοράσει. Η συναρμολόγηση πραγματοποιείται σε όλες τις περιοχές που κάνουμε παράδοση και μπορείς να την συμπλήρωσης κατά την καταχώρηση της παραγγελίας ή να επικοινωνήσεις μαζί μας και μετά από την παραλαβή. Στόχος μας είναι η συναρμολόγηση να γίνει εντός 3 έως 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Εάν ζητήσεις την υπηρεσία κατά την υποβολή της παραγγελίας, η ομάδα συναρμολόγησης θα επικοινωνήσει μαζί σου για να καθορίσετε μια ημέρα εντός 2 ημερών από την παράδοση των προϊόντων. Εάν ζητήσετε συναρμολόγηση αργότερα, θα επικοινωνήσουμε για να προσδιορίσουμε περαιτέρω τις λεπτομέρειες. Η πληρωμή της υπηρεσίας γίνεται επί τόπου. Το κόστος συναρμολόγησης αναγράφεται αναλυτικά κάτω από την περιγραφή σε κάθε προϊόν στην ιστοσελίδα μας. Το ελάχιστο κόστος υναρμολόγησης είναι 25 ευρώ. Πρέπει να λάβεις υπόψη ότι για τις περιοχές εκτός Θεσσαλονίκης περιλαμβάνεται χρέωση μεταφοράς για την ομάδα συναρμολόγησης από 10 έως 15 ευρώ και εξαρτάται από την περιοχή σου. Περισσότερα μπορείς να δεις εδώ.

9Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?

| Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή προϊόντος εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας στέλνοντάς μας ένα e-mail στο [email protected] με τα ακόλουθα στοιχεία:
   • Αριθμός παραγγελίας
   • Φωτογραφία του προϊόντος.
   • Περιγραφή του λόγου επιστροφής.
   • Τραπεζικός λογαριασμός και κάτοχος για αποζημίωση.
| Αφού επιβεβαιώσουμε, οργανώνουμε την επιστροφή μαζί σου και επιστρέφουμε το ποσό εντός 5 εργάσιμων ημερών.

| Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή προϊόντος εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας στέλνοντάς μας ένα e-mail στο [email protected] με τα ακόλουθα στοιχεία:
• Αριθμός παραγγελίας
• Φωτογραφία του προϊόντος.
• Περιγραφή του λόγου επιστροφής.
• Τραπεζικός λογαριασμός και κάτοχος για αποζημίωση.
| Αφού επιβεβαιώσουμε, οργανώνουμε την επιστροφή μαζί σου και επιστρέφουμε το ποσό εντός 5 εργάσιμων ημερών.

10Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα για αποκατάσταση?

   Μπορείς να ζητήσεις αποκατάσταση για ένα προϊόν όταν λείπει κάτι ή είναι λάθος, για ένα κατεστραμμένο προϊόν ή ότι λείπει οποιοδήποτε μέρος του προϊόντος.
| Στείλε μας ένα e-mail στο [email protected] με την ακόλουθη περιγραφή: τον αριθμό της παραγγελίας σας, ονοματεπώνυμο, μια φωτογραφία του προϊόντος και μια σύντομη περιγραφή.

Μπορείς να ζητήσεις αποκατάσταση για ένα προϊόν όταν λείπει κάτι ή είναι λάθος, για ένα κατεστραμμένο προϊόν ή ότι λείπει οποιοδήποτε μέρος του προϊόντος.
| Στείλε μας ένα e-mail στο [email protected] με την ακόλουθη περιγραφή: τον αριθμό της παραγγελίας σας, ονοματεπώνυμο, μια φωτογραφία του προϊόντος και μια σύντομη περιγραφή.

Ακολουθησε μας